Marketing internetowy

Marketing internetowy jest innowacyjną i młodą dziedziną marketingu. Stanowi dla studentów poważny problem z uwagi na praktyczną problematykę badań w pracach licencjackich. Jeżeli masz problem z wyborem tematu pracy licencjackiej czy magisterskiej, a problem dotyczy e-marketingu, zgłoś się do nas, wypełnij formularz zapytania, a poradzimy Ci co w tym przypadku zrobić.

Mamy doświadczenie w reklamie internetowej. W tworzonych przez nas opracowaniach poruszamy następujące tematy e-marketing:

  • marketing wyszukiwarkowy ( pozycjonowanie stron www w Google oraz kampanie w linkach sponsorowanych )
  • e-mailing ( kampanie masowego mailingu z personalizacją )
  • reklama banerowa (display) oraz sieć partnerska Google AdWords
  • wdrożenie reklamy internetowej oraz przykłady bardzo dobrych kampanii reklamowych na przykładzie odpowiednich case study klientów

Pisanie pracy magisterskiej z marketingu internetowego nie jest takie proste. Powinniśmy zacząć od przedstawienia zagadnień teoretycznych. W kolejnych rozdziałach zwykle przedstawia się środowisko badawcze oraz przykładową firmę. W metodologii stosuje się narzędzia takie jak:

  • program Google Analytics 
  • system Brandle.pl 
  • narzędzia typu SEO TOOLS oraz desk research (logi serwera, e-maile itp.) 

a uzupełnieniem tych badań może być kwestionariusz ankiety.

Jeżeli piszesz pracę licencjacką czy pracę magisterską z e-marketingu, reklamy, promocji w Internecie, napisz do nas!

Dodaj komentarz